Postawa prawna: Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.)
Wymagane dokumenty: Wniosek z następującymi załącznikami:
- - aktualny odpis z KRS-u
- - dokumenty potwierdzające następstwo prawne (umowa sprzedaży, postanowienie o stwierdzeniu nabycia spadku lub akt poświadczenia dziedziczenia)w przypadku niezgodności stanu faktycznego z zapisami księgi wieczystej dla nieruchomości objętej niniejszym wnioskiem
- -kopia umowy/decyzji o oddanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste (jeśli wnioskodawca posiada)
- -zezwolenie właściwego ministra na nabycie nieruchomości (dotyczy cudzoziemców)
- -oświadczenie wnioskodawcy o otrzymanej pomocy de minimis (jeśli dotyczy)
- -formuklarz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (jeśli dotyczy)
Opłata: brak
Termin załatwienia sprawy: Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami nie przewiduje terminu wiążącego dla rozpatrzenia wniosku i jego ostatecznego załatwienia.
Tryb odwoławczy: W przedmiotowych postępowaniach nie przysługuje odwołanie ani zażalenie w trybie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Miejsce składania wniosku: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie, ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa (pokój nr 7)
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Wniosek o sprzedaż prawa własności nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego (94.5kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Łukasz Prętkiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Łukasz Prętkiewicz |
Data wprowadzenia: | 2024-02-28 15:10:45 |
Opublikował: | Łukasz Prętkiewicz |
Data publikacji: | 2024-02-28 15:12:52 |
Ostatnia zmiana: | 2024-02-29 08:40:12 |
Ilość wyświetleń: | 326 |