Zgodnie z przepisami prawa Gmina Kłodawa jest obowiązana do zamieszczania danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku w Publicznie dostępnych wykazach.
Urząd Miasta i gminy w Kłodawie prowadzi własny Publicznie dostępny wykaz danych, korzystając z aplikacji utrzymywanej i administrowanej przez Ministerstwo Środowiska.
Ministerstwo Środowiska nieodpłatnie udostępnia organom administracji aplikację do samodzielnego prowadzenia wykazów. Poniżej zamieszczamy link, pod którym dostępne są karty informacyjne o dokumentach środowiskowych właściwe dla Gminy Kłodawa:
Poniżej odnośniki do kart informacyjnych:
- Wyszukiwanie kart informacyjnych dla Gminy Kłodawa - w polu Nazwa urzedu wpisać: "Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie" lub obszar wskazać teren gminy Kłodawa
http://wykaz.ekoportal.pl/CardList.seam - Możesz też skorzystać interfejsu graficznego Ekomapy, gdzie klikając z w obszar gminy, powiatu itd. uzyskasz link do kart informacyjnych organów administracji z tego terenu posiadających karty na Ekoportalu.
- Podręcznik użytkownika: Poradnik użytkownika
Kontakt: ekoportal@mos.gov.pl