Zgłoszenie do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Kłodawa za 2024 rok


Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 poz.1465 ze zm.) Burmistrz Kłodawy przedstawia Radzie Miejskiej w Kłodawie Raport o stanie Gminy Kłodawa za rok 2024, w terminie do dnia 31 maja 2025 r.


Raport złożony przez Burmistrza prezentuje, analizuje i podsumowuje działalność organu stanowiącego naszej gminy, czyli Radzie Miejskiej oraz wykonawczego – burmistrza, w roku 2024. Publikacja przedstawia informacje, m.in. ze zrealizowanych działań i ich efektów,
w zakresie gospodarki, finansów, demografii, inwestycji, gospodarowania nieruchomościami, pozyskiwania środków unijnych, polityki przestrzennej, mieszkaniowej, gospodarki odpadami, ekologii, współpracy zagranicznej i nowoczesnego promowania dokonań miasta.


Mając na uwadze w/w przepisy prawa informuję, iż w debacie nad Raportem o stanie Gminy Kłodawa za 2024 rok zabierają głos radni i mieszkańcy gminy.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemnie zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kłodawie. Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym:


Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na którym zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia”.


Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Kłodawa odbędzie się w dniu
25 czerwca 2025r. o godz. 9.00. w związku z powyższy zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 24 czerwca 2025r. do godz. 15.00 w biurze Rady Miejskiej w Kłodawie.


Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest na stronie internetowej Urzędu, a także
w Biurze Rady Miejskiej, ul. Dąbska 17 , pok. nr 14.


Poniżej:

- treść Raportu o stanie gminy Kłodawa za rok 2024

- Zgłoszenie udziału w debacie nad raportem